Speciaal voor coaches/trainers/adviseurs
die iets nieuws willen gaan doen

De Kracht van Casestudies: creëer bewijs dat het werkt wat je doet, ook al heb je het nog nooit gedaan, verkrijg hierdoor zelfvertrouwen en zekerheid, en haal hierdoor makkelijker en sneller klanten binnen, tegen hogere prijzen

Casestudies_logo_beeldscherm-medium

*** Dit is een audio-programma, na aankoop kun je al het materiaal direct downloaden ***

Klik hier voor direct kopen.

 

 

Beste coach/trainer/adviseur, herken je het volgende:

    • Je bent een starter en voelt schroom om potentiële klanten te benaderen (je hebt nooit eerder een klant gehad)
    • Je bent al langer bezig als zelfstandige, maar uitgekeken op wat je nu doet en je wilt iets heel nieuws gaan aanbieden aan klanten, maar je weet nog niet zeker of dit werkt…
    • Je wilt iets heel NIEUWS gaan doen, wat nog nooit iemand eerder heeft gedaan. Hoe kun je weten hoe dit in de praktijk uit zal vallen?
    • Je vindt het moeilijk om klanten te krijgen, omdat je je onzeker voelt over de resultaten die je haalt
    • Je doet iets “vaags”, complex of “spiritueels”, en je vindt het moeilijk benoembaar te maken wat het precies oplevert, laat staan anderen hiervan te overtuigen

Als je iets nieuws wil gaan doen, kom je algauw voor het probleem te staan: hoe overtuig ik potentiële klanten om te betalen voor mijn dienst? Je hebt immers nog geen bewijs dat het echt werkt, wat je te bieden hebt. Je hebt het nooit eerder gedaan, of nog niet op deze manier. Hoe kun je je klanten overtuigen dat het echt waardevol is wat je doet en zijn prijs meer dan waard?

Als je twijfelt over de waarde van je dienst, ga je veel te lang voor je uitschuiven, om klanten te benaderen. Je voelt je onzeker en je droom kan niet tot vervulling komen. Je verdient daardoor ook te weinig, en het risico is dat dit voorlopig niet gaat veranderen!

Wat kun je hier aan doen? De oplossing is: bied casestudies aan! Casestudies bieden je de mogelijkheid om snel door te breken naar het nieuwe. Je kunt risicoloos met klanten aan het werk, ervaring opdoen, bewijs krijgen dat het werkt, en er meteen klanten door krijgen, omdat je marketing en verkoop veel overtuigender worden.

Maar hoe pak je het aan? Welke fouten moet je vermijden? Hoe voorkom je dat je energie en tijd gaat verspillen en wat maakt dat je echt klanten kunt krijgen met de casestudie?

Dat leer je in mijn online programma “De Kracht van Casestudies”. In dit online programma leer je alle ins en outs om succes je casestudy te ontwerpen, aan te bieden, uit te voeren en af te sluiten met het best mogelijke resultaat, zodat je snel aan het werk kunt met je nieuwe idee, bewijs krijgt dat het werkt, en daarmee het zelfvertrouwen om er betaalde klanten mee te krijgen. Je bespaart jezelf maanden of zelfs jaren van onzekerheid en afwachten!

 

"6 Klanten gevonden, dankzij casestudies"

“De keuze voor een goede niche was voor mij een enorm dilemma. Ik wilde me richten op sociale bedrijven en/of goede doelen-organisaties, maar was dat wel een goed idee? Die zijn zelf immers op zoek naar donateurs. Om dit uit te zoeken, ben ik casestudies gaan doen met verschillende organisaties. Toen ik met ze aan het werk ging, waren ze erg enthousiast. De eerste casestudy leidde meteen tot een klant. Bovendien verwezen ze collega-organisaties naar mij door. Zo heb ik in korte tijd maar liefst 6 klanten gekregen!

Casestudies hebben me veel opgeleverd. Ik heb nu concreet aanbod ontwikkeld, afgestemd op de behoeften van mijn doelgroep. Ik heb mijn niche gevonden en werk met de klanten met wie ik het liefste wil werken. Maar bovenal hebben de casestudies mijn klanten ervan overtuigd, dat mijn dienstverlening hen meer oplevert dan kost."

Petra Ferwerda - http://www.businessyounique.nl

 

"Casestudies hebben me enorm geholpen"

“Ik liep al een hele tijd rond met plannen om ondernemers te gaan helpen om hun bedrijf te stroomlijnen om groei te kunnen realiseren. Maar ik was onzeker of de ideeën die ik had op een goede manier overkwamen en of dit de juiste aanpak voor hen was. Ook wist ik niet precies in welke vorm ik ze zou kunnen helpen: zou een VIP-dag voor hen werken?

Ik besloot toen met 2 ondernemers een casestudie te gaan doen. Dit bleken echte eyeopeners te zijn! Ik ontdekte dat mijn aanpak heel veel inzichten gaf en dat ik enorme toegevoegde waarde heb. Dat gaf me heel veel zelfvertrouwen. Voor de ondernemers betekende de casestudie zoveel, dat ze behoefte hadden aan meer: 1 van hen is nu mijn eerste klant geworden ter waarde van 3000 euro.

Omdat ik merkte dat het concept van de VIP-dag zo goed werkte, heb ik hem meteen aan iemand anders aangeboden, maar nu betaald. Zo heb ik direct weer 400 euro verdiend! Ik ben echt heel erg enthousiast hierover.”

Petra Fehring - www.academievirtueelassistent.nl

 

"Mijn eerste klant gevonden!"

“Ik wilde me op een nieuwe doelgroep gaan richten: vrouwelijke ondernemers in de dienstverlening om ze te helpen bij het versterken van hun verkoopvaardigheden. Maar ik voelde me onzeker daarover: kon ik ze begrijpen? Kon ik overbrengen wat ik te bieden had? Was ik er klaar voor om dit te gaan doen? Ik ben met verschillende vrouwen casestudies gaan doen. Ik merkte dat ik heel veel te bieden had. 1 van de vrouwen was zo enthousiast, dat ik haar een training kon verkopen.

De casestudies hebben heel veel voor me betekend, omdat ze de drempel die ik voelde hebben verlaagd. Ze gaven me zelfvertrouwen en ik heb bewijs gekregen, dat mijn inhoud echt waardevol is voor de klant. Bovendien leverde het me informatie op over wat er bij de klant leeft. Ik ben daardoor een heel stuk gegroeid, waardoor ik verder mijn bedrijf kan ontwikkelen.”

Josefine Logemann - www.businesswomenstandoutandbloom.nl

 

In dit programma ga je het volgende leren:

  • de manieren waarop je casestudies kunt toepassen in je bedrijf
  • welke mindset nodig is om succesvol met casestudies te werken
  • hoe je kunt bepalen wat je moet gaan “casestuderen”
  • hoe je, van begin tot eind, een casestudie aanpakt met het best mogelijke resultaat
  • de beste manier waarop je klanten kunt overtuigen, om een casestudie met ze te gaan doen (met het exacte script hoe je je vraag kunt stellen!)
  • welke veelgemaakte fouten, die maken dat de casestudie alleen maar weggegooide tijd en moeite zijn, en hoe je ze kunt voorkomen
  • hoe je de resultaten van je werk kunt meten
  • wat je kunt doen als de casestudie dreigt de mislukken
  • hoe je kunt zorgen dat je echt een klant krijgt uit de casestudie
  • hoe je de casestudie in je marketing kunt gebruiken
  • en nog veel meer!

Meedoen aan het programma betekent dat je je een zeer belangrijke eigenschap eigen maakt, die alle ondernemers zouden moeten hebben. Het succesvol uitvoeren van casestudies, maakt dat je namelijk altijd INNOVATIEF kunt zijn, en je dienst steeds kunt verbeteren en aanpassen. Je blijft zo altijd onderscheidend, zolang je bedrijf bestaat!

Het online programma De Kracht van Casestudies bestaat uit 3 online trainingen van 60 minuten en 1 vragensessie. Je krijgt de volgende lessen:

1.

Hoe je casestudies kunt ontwerpen en aanbieden (Mp3 van 60 minuten) – 

In deze les ga je leren:

  • Wat casestudies precies zijn
  • Welke plaats casestudies innemen in je businessmodel
  • Op welke manieren je een casestudie kunt toepassen
  • Welke delen van je dienst zich lenen voor een casestudie
  • Welke mensen het meest geschikt zijn om een casestudie aan aan te bieden
  • Hoe je je casestudie kunt aanbieden aan potentiële klanten (voorkom dat je een “nee” krijgt)
2.

Hoe je je casestudies kunt uitvoeren voor het beste resultaat (Mp3 van 60 minuten)

In deze les ga je leren:

  • Hoe je het onderwerp van je casestudie bepaalt
  • Hoe je de tijdsduur van je casestudie kunt kiezen
  • Hoe je de resultaten van je casestudie kunt meten
  • Wat je kunt doen als je casestudie blijkt te mislukken
3.

Hoe je de transitie kunt maken van een casestudie naar een betaalde klant (Mp3 van 60 minuten)

In deze les ga je leren:

  • Hoe je je casestudie geschikt maakt om in je marketing te gebruiken
  • Hoe je kunt zorgen dat je een betaalde klant krijgt met je casestudie
  • Hoe je testimonials maakt om in je marketing te vertellen

Bonussen

1.

Vragensessie (30 minuten) (t.w.v. 97,-)

In deze sessie van 60 minuten kun je de ervaringen van anderen horen. Hoe gaan zij om met het ontwerpen en aanbieden van hun casestudie? Je krijgt best practices te horen en persoonlijke coaching van Laura bij je vraagstukken.
2.

Werkboekje met scripts en checklisten om succesvol je casestudie te doen (PDF) (t.w.v. 77,-)

Dit werkboekje geeft snel inzicht en handige scripts om met je casestudy aan de slag te gaan.
3.

Mp3’s en transcripties van alle teleseminars (t.w.v. 97,-)

Alle teleseminars zijn uitgewerkt in een transcriptie en worden via PDF aan je ter beschikking gesteld. Je kunt alles rustig later nalezen of naluisteren.
4.

Een telefonische implementatie-sessie van 20 minuten met één van onze businesscoaches, zodat jij optimaal resultaat kunt behalen (ter waarde van € 167,-).

Na aankoop van het programma krijg je hiervoor vanzelf een uitnodiging.

Over Laura Babeliowsky

De online training wordt gegeven door Laura Babeliowsky

Laura Babeliowsky is een zeer succesvolle business coach die inmiddels duizenden zelfstandigen heeft geholpen om meer inkomsten en klanten te krijgen. Systematisch helpt ze haar klanten naar een inkomen van minimaal 100.000 euro per jaar. TV-programma FCZZP noemde haar: “Eén van Nederlands bekendste marketinggoeroes”. Ze heeft zelf alles met vallen en opstaan ook geleerd en geeft graag haar kennis aan je door!

Laura’s motto is: “Het leven is te kort om te ploeteren met je bedrijf” – niemand hoeft ’s nachts wakker te liggen omdat je te weinig verdient. Dat is wat haar drijft!

Voor wie is het online programma De Kracht van Casestudies geschikt?

  • Je bent coach, trainer, adviseur
  • Je bent starter of al langer ondernemer
  • Je wilt iets nieuws gaan doen
  • Je wilt ondernemen met zelfvertrouwen en overtuigingskracht
  • Je bent nieuwsgierig, slim, ondernemend en creatief

Investering

De investering voor het programma is 497,- euro excl. bij betaling ineens. Betaling in 3 termijnen is ook mogelijk.

Betalingsopties

Let op: je kunt betalen in 1 keer of in 3 maandelijkse termijnen.

Bij betaling in 1 keer van € 497,- excl. btw.

Klik hier om te betalen in 1 keer

Bij betaling in 3 maandelijkse termijnen van € 197,- excl. btw.

Klik hier om te betalen in 3 keer

Garantieregeling

Jouw tevredenheid over dit programma is voor mij heel belangrijk! Mocht blijken dat het programma niet aan je verwachtingen voldoet, dan krijg je een tegoedbon van 100% die je binnen 12 maanden kunt besteden aan andere producten van Bouw een Bloeiend Bedrijf. De reden is dat je alle informatie direct kunt downloaden.

Leveringsvoorwaarden

Op aankoop van dit product zijn de algemene voorwaarden van toepassing.

De waarde van deze investering

Meedoen aan dit programma betekent dat je investeert in je bedrijf. Het bedrag is aftrekbaar van de belasting. Wees gefocust op wat het je kan opbrengen:

  • je krijgt makkelijker klanten
  • je bespaart jezelf tijd om goedbetalende klanten te vinden, en tijd = ook geld
  • je krijgt meer zelfvertrouwen
  • je marketing en verkoop worden veel sterker en overtuigender
  • je gaat meer verdienen

Let op: mocht je twijfelen of het programma echt iets voor je is, neem dan eerst contact met ons op. Je kunt dit telefonisch doen (020 – 81 00 220), per e-mail of via onderstaand formulier.

Geef je hier op

Meer informatie nodig?

Vul dan onderstaand formulier in. Je krijgt zo spoedig mogelijk onze reactie.



Voornaam: *
Achternaam:
E-mailadres: *
Telefoon:
Stel je vraag: *
* Verplicht
Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld

Graag zie ik je aanmelding tegemoet!

Laura Babeliowsky

css.php