13-05-2007

Uitslag wedstrijd

Negen mensen hebben gereageerd op mijn vraag hoe de brochuretekst van bureau XYZ beter kan. Daarvoor hartelijk dank!

Reageerders blijken heel goed door te hebben waar hem de kneep zit in deze tekst. Samengevat komt het neer op wat Tjapko de Heus schreef: zo ongeveer alles wat in de tekst staat, roept de reactie op: "Who cares?" Ik zou zelf zeggen: "So what?" De tekst is, zoals Marielle van Sleen en Nelleke Grifioen terecht schrijven, "zendergericht" en niet "ontvangergericht". Nergens wordt duidelijk wat het afnemen van de diensten van bureau XYZ kan opleveren en waarom je dat zou moeten doen. Eigenlijk een behoorlijke beginnersfout die je niet zou verwachten van deze "speler van formaat op het gebied van interactieve marketing".

En wie wint de prijs? Oef, dat is moeilijk. Iedereen verdient hem natuurlijk. Ik kies twee winnaars: Jessica Slijkhuis vanwege haar heldere verwoording van de zwakte van de tekst en Frans Duijts voor de suggesties die hij geeft voor verbetering van de tekst.

Ze krijgen mijn boekje "Beet. Alles over klanten vinden en binden".

Mocht je ook interesse hebben voor dit boekje: het is nog steeds te bestellen op de website van De Zaak: http://www.dezaak.nl/themapocket

Laura Babeliowsky

Laura is één van Nederlands bekendste businesscoaches. Sinds 2004 leerde ze duizenden zelfstandigen in Nederland en België hoe ze meer klanten krijgen, meer verdienen en meer impact hebben. Zelf een zeer succesvolle ondernemer, is het Laura’s passie om 100.000 coaches, trainers en adviseurs te helpen minimaal €100.000 te verdienen per jaar in 2016.


Laat een reactie achter:

Naam en e-mail adres zijn vereist. E-mail adres zal niet worden getoond bij de reactie


css.php