24-03-2006

Hoe je een email signature maakt

In mijn vorige weblog schreef ik over het belang van email signatures (ondertekening onderaan je email) voor effectieve acquisitie. Deze keer over hoe je zo’n signature automatisch aan je mail toevoegt, want het blijkt dat niet iedereen weet hoe dat moet (daar kreeg ik een mailtje over: "Misschien wel heel suf, maar ja. Jouw stukje zou veel aan waarde winnen als je dat er even bijzet (hoe het moet) of tenminste heel duidelijk verwijst naar waar je uitleg kunt vinden hoe je dat doet").

Oké dan maar.

Zo werkt het in Outlook:

  • Maak een nieuw emailbericht
  • Klik op "opties"
  • Kies voor "email-handtekening"
  • Voeg hier je handtekening toe
  • De handtekening komt nu automatisch in ieder mailtje te staan

Veel succes!

Laura Babeliowsky
Laura is één van Nederlands bekendste businesscoaches. Sinds 2004 leerde ze duizenden zelfstandigen in Nederland en België hoe ze meer klanten krijgen, meer verdienen en meer impact hebben. Zelf een zeer succesvolle ondernemer, is het Laura’s passie om 100.000 coaches, trainers en adviseurs te helpen minimaal €100.000 te verdienen per jaar in 2016.

  • Chris Bouma schreef:

    Hoi Laura,
    Dank je wel voor de toevoeging! Ik wil dit al een jaar of langer doen. Iemand heeft het me eens uitgelegd, maar ik heb dat niet onthouden en niet opgeschreven. Nu kan ik het echtr gaan doen!
    Hartelijke groet,
    Chris

Laat een reactie achter:

Naam en e-mail adres zijn vereist. E-mail adres zal niet worden getoond bij de reactie


css.php