14-04-2009

Avondseminar over “free publicity” op 21 april in Amsterdam

Natuurlijk wist ik al langer dat het krijgen van publiciteit in kranten, tijdschriften, radio of TV een goede strategie kan zijn om klanten naar je toe te trekken. Alleen zag ik het niet voor mezelf.

Ik heb een keer gestaan in het blad Management Team en De Limburger maar dat was zomaar op mijn
pad gekomen.

Ik kon me er bij anderen wel iets bij voorstellen maar begreep niet goed waarom IK interessant zou
kunnen zijn voor de media. En bovendien vond ik het … nou ja… ook eng. Ik ben meer van "dan ga ik zelf wel publiceren".

Ook hoorde ik van sommige klanten en collega-ondernemers dat ze in tijdschriften hadden gestaan of zelfs op TV waren geweest en dat dat helemaal NIETS had opgeleverd aan klandizie.

Maar er was ook de andere kant van het verhaal: op het moment dat je in de media komt, kunnen
veel meer mensen van je horen en naar je toekomen en kun je dus meer mensen helpen. Je krijgt
instant geloofwaardigheid en status: een uitstekende basis voor je bedrijf.

Maar hoe kun je dat als coach, adviseur, trainer, ontwerper etc. voor elkaar krijgen? In een gesprekje met Janneke Boer in café-restaurant 1e Klas op het Amsterdamse Centraal Station begon ik het te zien.

Janneke Boer is media-expert die succesvol vrouwelijke ondernemers helpt in de media te krijgen. Ze gaf me zoveel inzichten en ideeën dat ik zowat stuiterend het etablissement verliet.

Waar het op neerkomt, is dat de mensen die in de media voorkomen, net zo zijn als jij en ik. En
dat de media al deze mensen ook nodig hebben om hun kolommen te vullen. En ik begon de vele
mogelijkheden die er voor coaches, consultants en andere dienstverleners zijn, te zien.

Ik ben heel blij dat Janneke Boer tijd heeft weten te maken om hierover haar kennis te delen
op de Get Clients Club op 21 april 2009 in Aristo, Amsterdam. Tijden: 19.30 – 22.00 uur.

Dit is wat je gaat leren:
– Hoe je kunt zorgen dat je interessant bent voor journalisten en nieuwwaarde creëert
– hoe je persberichten maakt die opvallen en aandacht trekken
– hoe je de voor jou geschikte media kunt vinden
– hoe je de media benadert en opvolgt met de meeste kans op succes

Deelname is gratis voor de leden van de Get Clients Club. Je kunt ook komen als je eerst lid
wordt van de Get Clients Club. Dat kan voor minimaal drie maanden.

Je kunt dan ook meedoen aan de seminars op 26 mei en 18 juni a.s. Deelname betekent dat je
de schat aan informatie die zich nu al op de website van de club bevindt, kunt bestuderen.

Want natuurlijk blijft het zo dat hoe vaak je ook in kranten of TV komt, je er alleen klanten mee
krijgt als je de rest van je marketing goed georganiseerd hebt. En dat is precies wat je kunt
leren in de club.

Mocht je de data van de seminars niet kunnen, of Amsterdam te ver vinden, alle presentaties worden
opgenomen en zijn achteraf te beluisteren of te lezen op het forum.

Lees hier welke informatie je al kunt vinden op de website van de Get Clients club: http://www.getclientsclub.nl

Wil je je meteen aanmelden: ga dan naar de aanmeldingspagina van de Club:
http://www.getclientsnow.nl/GetClientsClub.html

Laura Babeliowsky

Laura is één van Nederlands bekendste businesscoaches. Sinds 2004 leerde ze duizenden zelfstandigen in Nederland en België hoe ze meer klanten krijgen, meer verdienen en meer impact hebben. Zelf een zeer succesvolle ondernemer, is het Laura’s passie om 100.000 coaches, trainers en adviseurs te helpen minimaal €100.000 te verdienen per jaar in 2016.


  • Jos Essers schreef:

    In Amerika is Peter Shankman een website begonnen: Help a Reporter Out , help een reporter uit de brand als hij op zoek is naar expertise over het artikel wat hij schrijft. Een dergelijk initatief heb ik hier nog niet gezien, maar met dat wat Laura hierboven beschrijft, kan ik mij voorstellen dat het er plotseling van komt dat zo iets in het Nederlands komt.

Laat een reactie achter:

Naam en e-mail adres zijn vereist. E-mail adres zal niet worden getoond bij de reactie


css.php